سایبان مغازه لوازم تحریری

سایبان مغازه لوازم تحریری

زمانیکه یک کسب و کار مبتنی بر بازدید مشتری از ویترین راه میاندازید، ورودی آن باید دعوت کننده و درجه یک و جذاب باشد تا بتواند مشتری را به داخل مغازه جذب کند. اکثر مغازه های لوازم التحریر مشتریان خاص خود را دارند و اغلب دانش آموزان، دانشجویان و شاید معلمان از آنها خرید میکنند.

اما برای انتخاب و بازدید از ویترین همیشه باید زمانی را گذاشت. بهتر است این زمان در زیر سایه و دور از آفتاب شدید و باران های تند سپری شود تا بتوانیم انتخاب بهتری برای خرید خود داشته باشیم.

سایبان مغازه لوازم تحریری یکی از مهمترین وسیله هایی است که باید برای چنین مغازه ای در نظر گفت. زیرا مهم است که مشتریان راحت و بی دردسر از ویترین دیدن کنند و همچنین نور و گرمای داخل مغازه مطلوب باشد.

سایبان مغازه با چادرهای جمع شونده و نصب موتور برقی، یک وسیله مدرن و کاربردی برای اکثر مغازه ها و فروشگاه ها است. شما میتوانید این وسیله را برای ورودی مغازه، هتل یا رستوران و حتی بالکن و تراس سفارش دهید.

سایبان برقی هر فضای بازی را کاربردی میکند و سایه و خنکی مناسبی را برای شما ایجاد خواهد کرد. پوشش این سایبان ها کاملا ضد آب است و گرما را به خود جذب نمیکند. پس میتوانید در هر آب و هوایی با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

روکش های ضدآب سایبان مانند یک سقف محکم عمل میکند و مانع از برخورد اجسام شنگین به شیشه ها خواهد شد. باران و برف در زمستان همیشه یخ زدگی به همراه دارد. اما فضای زیر سایبان از این یخ زدگی در امان است و کار شما را برای پذیرایی از مشتریان راحت میکند.

قیمت سایبان مغازه

برای قیمت گذاری دقیق باید اندازه و ابعاد محل نصب سایبان مغازه را در نظر گرفت. علاوه بر این اگر مدل یا طرح هاصی برای آن داشته باشید، میتواند هزینه های شما را تغییر دهد. مهم است که سایبان شما از چه مواد و متریالی ساخته شده باشد تا بتوان هزینه ها را تعیین کرد.

محصولات ما از مواد عالی و درجه یک تولید میشوند. این وسیله هرگز دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد. تمام اجزای آن در محل مونتاژ میشود و شما میتوانید خودتان ناظر به نصب آن باشید.

اسکلت سایبان از آلومینیوم با پوشش پودری ساخته میشود و از مقاومت بالایی برخودار است. پارچه و چادر سایبان نیز اکریلیک و ضد آب است و یا از روکش PVC میتوان برای سایبان برقی مغازه استفاده کرد.

شما میتوانید خدمات نصب را برای این وسیله دریافت کنید و نگارن نحوه اجزا و نصب آن نخواهید بود. خدمات نصب و نوع چادر مناسب برای سایبان شما نیز هزینه را برای شما تغییر میدهد و بر این اساس برای هر مشتری متفاوت خواهد بود.

سایبان های مغازه با قابلیت چاپ تبلیغ برای خیلی از مشتریان جنبه زیبایی و بازاریابی هم دارند. شما میتوانید لوگو و یا شعار تبلیغاتی خود را روی چادر سایبان چاپ کنید و به این طریق مشتریان را به سمت مغازه خود جذب نمایید.

هماهنگ بودن سایبان مغازه لوازم تحریری با نما و دکور مغازه میتواند بر جذابیت محل کسب شما اضافه کند و قطعا این مسئله نمای چشم نواز و زیبا، جذابیت زیادی برای مشتریان شما دارد. افزون بر این با نصب موتور برقی کار با این وسیله بسیار آسان است و شما برای تنظیم و باز و بست کردن آن تنها به فشار دکمه از روی ریموت نیاز دارید.

چرا به نصب سایبان مغازه نیاز داریم ؟

لوازم چیده شده داخل ویترین با سایه ایجاد شده از سمت سایبان مغازه لوازم تحریری، از نور و گرما در امان هستند. علاوه بر این شما میتوانید لوگو و نماد مغازه خود را روی سایبان داشته باشید و با هزینه کم برای محصولات و برند خود تبلیغ کنید.

نصب سایبان برقی به زیبایی مغازه شما اضافه میکند و نمای کلی آنرا تغییر خواهد داد. از همه مهمتر اینکه این سایبان ها فرصتی را برای مشتریان شما فراهم میکنند تا راحت تر زمان خود را برای بازدید از مغازه بگذرانند.

شما میتوانید از تنوع رنگی و طرح های مختلف سایبان به منظور تزئین سردر یا بالای ویترین استفاده کنید. حدود 400 رنگ برای چادرهای سایبان وجود دارد که با هر نما و دگوری میتوان آنرا ست کرد.

ما بر اساس سلیقه و نیاز شما سایبان اختصاصی مغازه تان را طراحی و نصب میکنیم تا بتوانید در طی سالها از آن برای تزئین و حفظ تعادل دما در مغازه بهره ببرید.

سایبان ها با امکان کنترل از راه دور و امکان نصب سنسور در برابر تغییرات جوی و وزش بادهای شدید بیمه میشوند و به این ترتیب در فاصله زمانی زیادی نیاز به تعمیر یا تعویض ندارند. با مراقبت و تمیز کردن به موقع آنها هزینه شما برای نگهداری از این وسیله به شدت کاهش می یابد.

خرید سایبان مغازه

اگر برای محل کسب خود به دنبال یک سایبان مغازه بادوام و مناسب هستید، میتوانید بر اساس نیاز و سلیقه خودتان این وسیله را از همکاران ما در شرکت سایبان شاهد تهیه کنید. این محصول کاملا مطابق با استانداردهای جهانی، ابعاد محل نصب و سلیقه و خواست مشتری طراحی و تولید میشود.

در صورت آسیب به سایبان در قسمت اسکلت یا چادر و لوازم جانبی میتوانید از خدمات تعمیر ما بهره مند شوید. جهت ارتباط با همکاران ما و مشاوره در زمینه خرید و نصب این وسیله امکان ارتباط از طریق لینک های موجود در صفحه وجود دارد.

سابقه ما د رتولید این محصول ضامن کیفیت آن خواهد بود تا آرامش و آسایش شما را برای سالها فراهم کند. محصولات ما باکیفیت و ضمانت شده هستند و از بهترین مواد و متریال تولید میشوند.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *