سایبان برقی برای کافه

سایبان برقی برای کافه

سایبان برقی برای کافه یکی از موارد پر کاربرد خرید و نصب سایبان ها است. نصب این سایبان در سر در مغازه، علاوه بر زیبایی و منحصر به فرد بودن، وسیله خوبی جهت معرفی کافه و جلب نظر مشتریان است.

سایبان ها از گذشته مورد استفاده بوده اندو به ایجاد سایه و خنک تر کردن هوا کمک کرده اند. اما تنها کاربرد آنها، امروز دیگر ایجاد سایه نیست.شما میتوانید سایبان منحصر به فرد خود را داشته باشید و از وجود آن برای جلب مشتری و بازاریابی استفاده کنید.

از رستوران های روباز و کافه ها گرفته تا بالکن و تراس را میتوانید با نصب سایبان برقی کاربردی کنید. امروز استفاده از سایبان بسیار گسترده‌تر شده است و افراد بیشتری تمایل یه استفاده از این وسیله دارند.

یکی از مهمترین دلایل نصب این وسیله ایجاد تنوع در محل کسب و جذب بیشتر مشتری است. شما توان رقابتی خود و مغازه تان را با نصب سایبان برقی بیشتر میکنید تا افراد بیشتری در محل کافه و رستوران شما زمان خود را بگذارنند.

مشاغل و تجارت ها باید از هر لحاظ بتوانند در جذب متشری موثر و موفق عمل کنند تا درآمد آنها هم افزایش یابد. ایجاد یک فضای باز مناسب و مورد استفاده میتواند سود شما را از محل کسب تان چند برابر کند. این تغییر در حقیقت همگام شدن با زندگی مدرن روز است.

حقیقت این است که اگر شما فضای کسب و کار خود را به خوبی تزئین کنید و بتوانید از رنگ ها و المان های مناسب برای تزئین آن استفاده کنید، در جذب مشتری موفق تر خواهید بود. ما استدلال میکنیم که اولین قدم برای تامین فضای مناسب جهت پذیرایی از مشتریان و قدم در راه کسب درآمد، نصب سایبان مغازه است.

افزایش درآمد با نصب سایبان برقی

بالابردن درآمد با نصب سایبان برقی برای کافه از راه های آسان و سودآور است. شما به این ترتیب در ساده‌ترین و آسان ترین شکل ممکن میتوانید مشتریان را به کسب و کار خود جذب کنید و افزایش فروش داشته باشید.

خواه صاحب یک رستوران باشید یا یک فروشگاه خرده فروشی ، در هر صورت نصب سایبان برقی میتواند مستقیما روی تجارت شما تاثیر گذار باشد. از گسترش فضای مغازه گرفته تا تبلیغات محیطی، امکاناتی است که یک سایبان مغازه در اختیار شما خواهد گذاشت. به این ترتیب در هر شرایط آب و هوایی امکان پذیرایی از مشتریان برایتان وجود دارد.

تحقیقات نشان داده است که سرمایه گذاری برای گسترش فضای باز مغازه، سود ناخالص را تا 65 درصد افزایش داده است. یک فضای باز و در عین حال سرپوشیده، برای رستوران یا کافه میتواند مشتریان بیشتری را در خود جای دهد، پس سود شما هم بیشتر خواهد شد.

هوای مناسب میتواند یک تجربه عالی برای مشتریان شما باشد. با این حال توانایی محافظت از آنها نیز مهم است. باید مشتریان در برابر آفتاب و باران و برف در امان باشند تا از اوقات خود بیشترین لذت را ببرند. روحیه آنها و در نتیجه احساسات آنها در مورد کسب و کار شما باعث میشود به شما وفادار شوند.

سایبان برقی میتواند نام شما را روی چادر خود داشته باشد. مشتریان با یادآوری نام تجاری شما شروع به تبلیغ برای شما میکنند. همچنان که نصب سایبان بستر مناسبی را برای نمایش تبلیغات شما فراهم میکند، برند شما را نزد مشتری ماندگار خواهد کرد. علاوه بر این مشتریان جدید را هم جذب میکند.

فواید تبلیغ روی سایبان مغازه

نصب سایبان برقی برای کافه همانطور که گفته شد باعث میشود تا مشتریان از هوای آزاد بذت ببرند و کاملا ترافیک بالایی را برای مغازه شما جذب خواهد کرد. یک رستوران، کافه یا هتل با داشتن محل مناسبی جهت پذیرایی از مشتریان در فضای باز سرگرمی و مشغولیت خوبی را برای آنها به وجود می آورند. همچنین به طور طبیعی باعث جذب و جلب نظر مشتریان خواهند شد.

یک فضای منحصر به فرد و دور از هیاهو در باغ و حیاط، با امکان استفاده از هوای آزاد، چیزی است که کسب و کار شما را رونق میبخشد و تجارت شما را رشد خواهد داد. تغییر فضای باز برای تجارت شما همچنین روح تازه ای به کل کسب و کارتان میبخشد و به این ترتیب علاوه بر مشتریان، خود شما هم از این فضا لذت خواهید برد.

همه مردم این روزها به دنبال راه های جدید و ابتکاری برای جدا کردن خود از رقیبان هستند و میخواهند از این طریق افراد بیشتری را جذب نمایند. سایبان برقی به تنهایی میتواند روند استفاده شما را از فضای باز بیشتر کند و موجب برتری شما نصب به رقیبان شما باشد.

اگر صاحب یک رستوران، کافه یا هتل هستید و به دنبال افزایش کاربری فضای باز برای محل کسب خود می باشید، بهترین راه استفاده و نصب سایبان است.

 

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

از طریق لینک های موجود با همکاران ما در شرکت سایبان شاهد تماس بگیرید و سایبان برقی مناسب را برای محل کسب خود سفارش دهید. در مدت کوتاهی خواهید دید که نصب و وجود سایبان چه تغییر مثبت و بزرگی را در کسب و کار شما ایجاد میکند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *