ایده های خلاقانه برای تبلیغ غذا های محبوب بر روی سایبان رستوران

ایده های خلاقانه برای تبلیغ غذا های محبوب بر روی سایبان رستوران

تبلیغات همیشه راهی موثر برای افزایش فروش و پیشرفت کسب و کار است. همانطور که می‌دانید ، مردم به تبلیغاتی که می خوانند اهمیت بیشتری می دهند چرا که این مدل از تبلیغات روی ذهن مردم ثبت می شود.

چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه تبدیل به یکی از روش های تبلیغاتی کارآمد و تاثیرگذار شده است که روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود. صاحبان کسب و کار می کوشند با چاپ نام و برند تجاری ، محصولات و راه های ارتباطی خود روی سازه سایبان ها خود را به رهگذران و عابران بشناسانند و هویت خود را برای مخاطب روشن کنند.

یکی از راه های جالب و تبلیغاتی برای رستوران ها ، فست فودی و بستنی فروشی ها استفاده از چاپ تصاویر محصولات غذایی و خوردنی روی سازه سایبان پارکینگ هاست. در این مطلب در این زمینه با هم صحبت می کنیم.

سایبان‌ های تبلیغاتی با توجه به چند علت کلیدی، بهترین ابزار برای تبلیغ بشمار می‌ روند. اول اینکه سایبان‌ های تبلیغاتی که بر روی ویترین مغازه‌ ها نصب می‌ شود، در صورتی که طراحی و کیفیت خوبی داشته باشد، تا مدت‌ های طولانی عمر می‌ کند و به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اصولا ماهیت چتر و سایبان به شکلیست که در فضای باز مورد استفاده قرار می‌ گیرد و به همین خاطر هم لوگو یا پیام تبلیغاتی شما توسط تعداد بسیار بیشتری از مخاطبان دیده می‌ شود.

چاپ تصاویر غذا روی سایبان مغازه رستوران و فست فود

سایبان برقی مغازه سر در مغازه نصب می شود و استفاده هایی مثل آفتابگیر بودن و محافظت ناحیه تحت پوشش خود از باران و برف در اختیار دارد. با چاپ تبلیغات روی سازه سایبان ها می توان از آن ها به عنوان یک المان تبلیغاتی استفاده کرد که نیازی به پرداخت عوارض به شهرداری را ندارد. اما این سایبان های تبلیغاتی چگونه مخاطبان را به رستوران شما می کشانند؟

تحریک کردن اشتها از طریق تصاویر چاپ شده روی سازه سایبان برقی

فرض کنید سر ظهر شده و شما گرسنه در حال قدم زدن هستید. همانطور که به قار و قور شکمتان گوش می دهید چشمتان به یک برگر بزرگ و خوشمزه می خورد. البته نه یک برگر واقعی بلکه تصویر چاپ شده یک برگر روی سایبان مغازه که به شما می گوید این جا یک رستوران است ! حالا شما با شکم گرسته و دیدن یک برگر اشتهایتان تحریک شده است و متوجه شدید که آن مغازه یک رستوران است. به هین راحتی ! تصویر چاپ شده روی سایبان برقی کارش را انجام داد

انتخاب رنگ سایبان و تبلیغات

حتما بارها و بارها مشاهده کرده اید که سایبان هایی هستند که به علت انتخاب درست رنگ پارچه و تبلیغات نقش یک بنر تبلیغاتی را به خوبی ایفا می کنند و نظر مخاطبان را به خود جذب میکنند. شما حتی اگر گرسنه نباشید خود به خود چشمتان به علت رنگ گیرای سایبان برقی به آن می افتد و تبلیغات چاپ شده روی آن ها را مطالعه می کنید. پس انتخاب رنگ تبلیغات در کنار رنگ پارچه سایبان تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد. برای رستوران ها رنگ های گرم بسیار سودمند هستند چرا که علاوه بر جلب توجه سبب تحریک اشتها نیز می شوند.

بخاطر سپردن تبلیغات چاپ شده سایبان برقی

خواندن مطالب کوتاه و ناگهانی سریع در ذهن مخاطب ثبت می شود و عابران متوجه می شوند که در این خیابان یا کوچه یک رستوران وجود دارد. از آن جایی که نزدیک 80 درصد افرادی که از آن جا عبور می کنند مسیر همیشگی آن ها همانجا بوده و این سبب می شود با به خاطر سپرن این که این جا یک رستوران است در دفعه ها و روزهای بعد به سراغ رستوران و فست فود شما بیاید. در واقع با چاپ نام و لوگوی کسب و کار خود می‌ توانید برندینگ بهتری داشته باشید و مشتریان در اولین برخورد با سایبان شما رو به رو می شوند.

جدول لیست قیمت انواع سایبان تاریخ بهمن-اسفند 1402

محصول قیمت هر متر نوع پارچه
سایبان برقی 1.100.00 تومان پارچه خارجی کره ای ضد آب
سایبان ویلا 950.000 هزار تومان خاجی و ایرانی
سایبان چتری 6.000.000 تومان ایرانی
سایبان استخر از 4.500.000 تا 8.500.000 تومان پوشش سقف پلی کربنات و فلت طرح شیشه
سایبان پارکینگ 1.200.000 تومان پارچه خارحی 900 گرم
سایبان بازویی 1.300.000 تومان خارجی
سایبان مفازه 2.100.00 تومان خارجی
سایبان فول باکس 1.800.00 تومان خارجی

چاپ تبلیغات روی پارچه سایبان چگونه انجام میگیرد؟

در ابتدا شما باید تعیین کنید دقیقا نمی خواهید چه چیزی را روی پارچه سایبانتان تبلیغ کنید و به سایبان شاهد بگویید تا در سفارشتان لحاظ گردد.

طراحی های سایبان تبلیغاتی همانند فلکسی و بنر های تبلیغاتی با کامپیوتر و به شکلی دیجیتال انجام میگیرد. سپس سایبان برقی تبلیغاتی با پیشرفته‌ترین دستگاه های دیجیتال با بهترین و با ثبات ترین رنگها چاپ و بعنوان سایبان تبلیغاتی در مکانهای مختلفی نصب میشود. چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه به شکلی است که پس از چند سال استفاده با یک بار شست و شو کاملا تمیز و نو میشود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *